20.31

Hejsan! :D :D
 
Kommer inte på något att skriva just nu, för det ända jag gör är att skriva en mening, sen ta bort den, skriva en ny, ta bort den osv. osv.
I vilket fall så har jag "prcis" kommit hem efter en toppen träning! :] Vi tränade på styrka, uthållighet och att få hästarna kvicka i benen. På ena långsidan en låååååång serie som tog rejält i benen för honom!
NU står han i alla fall ute i boxen och gosar sig med tjockt täcke, mat och lindor på benen!
Jag för min del ska ta en stoooor kopp te och kolla på en bra film=perfekt avslut på den här dagen! :D
 
 
haha, förresten så blev jag skitsur när jag kom hem idag eftersom jag hade räknat med att få tillbaka min mobil efter att den har varit på lagning (haha, bara i sisådär 2 månader, bra jobbat där! ;)) men nu hade det tydligen blivit nåt krångel så den kommer inte förens på Lördag... k.u.l
Menmen, efter att den skärmen har blivit lagad så kanske det är dags att ta tag i den krossade skärmen på min dator? Ja, mina föräldrar älskar min förmåga att ha sönder skärmen på alla elektroniska prylar som jag någonsin vidrör... ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0