17.26

Fick sluta en timme tidigare etfersom dom i stallet skulle på clinic med RGB (avis?? hehhe, aa)! Kom alltså hem och hann fixa i stallet och motionera Jiaro i dagsljus, OMG det är inte varje dag det inte! ;)
 
 
I alla fall så blev det lite longering med grabben idag, han hade en hel del överskottsenergi, hur nu det gick till, men det gick faktiskt riktigt bra. hahah, fick ju lov att prova mina nya skills efter att ha longerat en världsastor häst igår...
 
 
aa, typ... Idag fick vi förresten rida, vilket var sjukt kul! :) haha, både Hannah och jag blev lite förvånade när vi förstod att vi skulle sitta på storhästar... hehe, menmen det gick faktiskt bra trots att jag kände mig som en liten mygga. Stoet som jag red var jätte gó så det var askul! :D :D :D
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0