15/11/2012

Hejsan alla fina! :)
 
Nu är jag äntligen tillbaka och ska försöka uppdatera er så att det faktiskt blir värt att titta in på den här bloggen nån gång i bland ;)
 
Och jag kommer inte orka dra alla saker som har hänt sen sist jag bloggade men för att göra en lång berättelse kort kan jag berätta för er som inte vet att Stina har typ skadat sig igen. Ett ganska djupt varigt broddhål ungefär 2 cm ovanför kronranden. USCH var ordet! 
 
Fina pollen....en av mina favoritbilder i repris <3
 
Förövrig så är det torsdag idag och jag ska faktiskt röra på stina lite idag så hon inte får för mycket överskottsenergi, för då kan det gå som det gick igår....dvs, att hon springer runt i hagen som en tok istället för att bli infångad när jag är som mest stressad. Busfröt ;)
 
Nu måst jag dra till skolan, men vi får hoppas på mer update där! ;)
 
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0