rörigt inlägg, jao

Hej!

Tillbaka från tävlingen i Leksand nu! :D Det har gått bra, jag tävlade som sagt LC och LB avd B. I LCn så nollade vi och hade en bra känsla och i LBn så hoppade han jätte bra, men tyvärr fick vi ett pet på första hindret in i kombinationen, kombinationen var det sista hindret på banan! ;) Det kändes lite surt i ungefär 5 sekunder efter att jag hade gått i mål, men sedan var jag så nöjd med rundan ändå, så den där bommen spelade faktiskt ingen roll!
Jag är sjukt nöjd med dagen, särskilt efter onsdagens träning eftersom den inte kändes så jätte bra! Jivaro var en riktig prins hela dagen och det känns som att allting har flytit på bra, det är alltid skönt att vara på hemmaplan! :D :D
Tyvärr hade jag inte med min privata fotograf (  ;)  ) så jag har nästan inga bilder alls, men det kanske kommer upp från andra tävlingar! :)
NU ska jag äta, hungrig är man efter en låång dag! :) :)
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0