träning+......

Hej! :)
Hemma från träningen... Att säga att det gick bra är en överdrift, för jag tycker att det gick riktigt dåligt. Han stoppade några gånger på hinder, men det som kändes jobbigaste var att han kändes ganska klumpig och JAG tyckte att det kändes som han fick häva sig över 80 cm. Egentligen så var det inte något som gick dåligt heller, men själva känslan var helt enkelt inge bra... :/

Så när jag kom hem nu på kvällen så var jag ganska depp och så, men som "plåster på såren" så hade vår katt fått kattungar!! :) Dom är übersöta och jääättte småå! :D Bilder kommer kanske senare! ;)
Hahha, Om dom där kattungarna blir som sin mamma så kommer dom bli väldigt smarta... ;)
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0