PRAO

Hej, nu är det fixat! :) Det, var PRAO-plats. Som jag gör med allting annat så var jag ju självklart ute i sista minuten. När jag kom hem från skolan så ringde jag till ett stlle som jag tänkte fråga om jag fick praoa på, men det gick rinte ringa dit efter kockan 15.00=PANIK. Jag funderade på lite lösningar och efter lite tänkande så har det nu fixat sig. Jag ska PRAO: hos Rebecca, som jobbar som vetrinär! :D Sjukt skönt att det löste sig så bra, trots att jag är urusel på att planera! ;)
Nu hörni, så ska jag ut i stallet. Fixa, ta in hästarna, hänga täckerna på tork, lägga på dom fleecetäcken. Regnet börjar bli en del av vardagen... inte bra..
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0