Fråga:

Svar: Nja... typ i måndags när vi var på ATG gick det ganska bra, öhm.. hon var bättre men inte helt hundra utan det saknades en tio procent för att det skulle vara "normalt". Men veterinären trodde inte att det skulle kunna bli så mycket bättre heller. Och när jag longerade henne tyckte han att hon såg lite markbunden ut och han hade önskat att hon hade varit lite mer avspänd och "gungat" lite mer med ryggen.
I alla fall så ska jag komma igång och rida med sadel, och börja träna och så som jag gjorde innan skadan kom och gärna att nån akupunktör (stavning??) får komma och ge stina lite akupunktur så kanske det kunde bli lite bättre men han ansåg att det var en sån skada som aldrig skulle bli helt 100.
Och sen sa han också att kör på nu och om det blir något så får vi komma in i så fall, men jag hoppas att det här håller nu! Och det är väl inte så konstigt? ;) Håll gärna tummarna för mig och Stina att det håller! :)

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0