16.15

Hej hej på er alla fina och glada och jag vet inte vad! ;)
Kom hem från skolan ganska tidigt idag eftersom jag skulle till tandläkaren efter lunch, alltid lika skönt att komma hem tidigt! ;) Nu ska jag ut i stallet och fixa t Belis, Hilda tar hand om och rider Jivaro idag eftersom hon har honom på Tisdagar, jag får se lite men förmodligen hänger jag med ut på en ridtur med Bellan! :)
Btw, nu har vi köpt färg till sadelkammaren!! :) Så nu ska jag ägna mina lediga stunder åt att måla väggar+tak vita, jag tror att det kommer bli super när det är klart lägger ut några biler på hur det ut nu ikväll! :D :D
Innan träet på väggarna kom på plats!
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0