Vecka 35

Godmorgon alla sköna!
 
Jag kunde inte blogga nåt mer igår eftersom vårat internet slutade fungera helt plötsligt, men nu är det igång igen och jag kan även gissa på att det är en del nya ansikten med idag med tanke på att statistiken gick tvärare uppåt igår än eiffeltornet,haha ;)
 
Okej... inte riktigt, men det var inte så långt ifrån ;)
 

För en stund sen släppte jag ut hästarna och det var inte sommarvärme idag heller, idag var det 6 grader (!!) när jag tittade på termometern, så trots morgonsolen så täckades hästarna som om det vore riktigt busväder. Stina stod och skakade (hon har öppet fönster) så hon fick lite extra hö i sin "racingbana"(box) och ett varmt gosigt fleecetäcke.
 
Uch det står väl inte på innan Stina har fått björnpäls och det är lika vitt ute som på den här bilden, men inte riktigt än får vi hoppas, det är ju trots allt bara augusti.
 
Nu kära vänner ska jag ta nåt och käka och så får vi se om jag hinner fixa nåt tidsinställt, men aa, vi får se hur det blir med det senare.... ;)
 
Puss och Kram! :)
 
// Hannah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0