Ut en sväng till ponnyerna!

Hej hemskt mycket hej! :D Jag kom hem från jobbet för en stund sedan, det blev ett ganska långt jobbpass idag! :) Jag fick skjuss av Julia hem på cykeln, lite vingligt emellan åt, men det gick faktiskt ¨riktigt bra! Och gud vad vi skrattade, folk såg typ ut som fiskar när vi cyklade förbi! ;)
 
Eftersom "arkivet är temporärt inaktivt" så får ni tänka er en bild här! ;)
 
Nu drar jag ut en snabbis i stallet för att ta in ponnysarna och ge dom kvällsmat! <3 Sen så slänger jag nog mig i soffan och kollar på någon film med något gott att äta, det är ju faktiskt fredag idag! :D Helt sjukt, jag har typ nadda koll på det här med veckodagar så här på sommarlovet! ;)
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0