Träning för Åsa 9/8

Hejsan!
 
Nu är jag tillbaka från hoppträningen! Idag var det träning för Åsa, som hoppade in istället för Uffe! :) Hon var jätte duktig och träningen rullade på toppen! Det var lite olika övningar, ganska mycket styrka, vilket var toppen för mig och Jivaro eftersom vi inte är helt igång på att hoppa en massa höga hinder! ;) 
 
Bilderna är tagna för några månader sen på en tävling i Orsa
 
I vilket fall, vi hoppade en 5 och ½, lite studs fram till en oxer, och sen en trekombination! I slutet så klippte vi ihop dom till en 8 eller vad man nu ska säga, hahah, jag är lite dålig på att förklara så jag lämnar det där med en massa skisser och så till Hannah ( ingen press, nejnej ;)) som hoppade i gruppen efter mig! 
 
 
Jag är i alla fall som helst jätte nöjd med Jivaro, han var väldigt fin och kändes pigg men inte stark! Han var i en bom två gånger på slutet, men jag tror faktiskt att det var för att han var lite trött! ;) Annars var han toppenfin min älskling! <3<3 Det känns verkligen kul att vara igång nu igen! :D :D :D
 
// Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0