traalallalallalalalalla

Hästarna var mysigast idag! Red Jivaropojken barbacka eftersom det kändes mysigt, men för att göra någon nytta under ridpasset så ställde jag honom utåt och inåt, han var riktigt mjuk och fin i sidorna!

På torsdag så börjar hoppträningarna igen (tror jag, Hannah och jag är nämligen lite oense om det börjar vecka 32 eller 34...), vilket ska bli superkul! Längtar efter att komma igång lite mer nu. Dom tre första veckorna av sommarlovet var jag på konfaläger (på öland av alla ställen ;)) så då fick hästarna vila och efter det har det lixom varit lite seg sommarlovsridnig, även fast jag på slutet har kommit igång lite och börjat hoppa och så! :D ehehhe, längsta meningen ever eller what!? ;)

Tillbaka till saken, Jivaro var fin att rida! :) Bellis var också väldigt fin, jag red lite dressyr med henne också. Och på slutet red jag igenom Lc:1 programmet, dock var det vääääldigt länge sedan jag kollade igenom det så jag tog det lite halvt ur minnet, vilket gick lite sisådär.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0