tjo

Hej hopp galopp eller nått! wow, jag skulle kunna bli poet... ;)
 
Jivaro var super idag, pigg och glad men inte stark! :D Vi galopperade en hel del, och mina benmuskler fick jobba ordentligt eftersom jag hade kortat stiglädren 2 hål.
Han hade en härlig galopp som kändes luftig och fin, dock fick han för sig att han skulle hoppa över alla vattenpölar han såg, vilket var ganska många med tanke på att det kom en ganska ordentlig regnskur innan vi red iväg. Knasponny jag har, att trava igenom vattnet var dock en heelt annan sak, för det gjorde han så snällt så! 
 
 
I början av ridturen så mötte vi tre rådjur, jag såg dom inte riktigt trots att dom var ca 10 m ifrån vägen (!!). Jivaro stannade och iakktog dom i några sekunder, sen ruskade han på huvudet och gick vidare. Hahah, tur att det inte var Bellis jag satt på, hon hade nog inte hanterat det på samma sätt... ;)
 
Sen när vi kom upp i skogen så mötte vi en grävling, som satt framför oss på stigen. Även då var det jag som blev mer rädd än pållen, han är ju bara för go<33
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0