SOOOL <33

Godmorgon! Det blir det lite snabbt inlägg såhär på morgonen! :) Hästarna har precis fått komma ut, dom verkade glada och sprang runt och fjantade sig en stund i hagen innan dom började beta, i SOLEN!! :D :D
Jag ska ta en dusch och sen ska jag väl typ göra iordning mig för skolan! ;) heheh, jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva såhär på morgonen, så det här var väl typ ett helt onödigt inlägg, men jajah! ;)
 
Förresten så kommer nog beställningen från Hööks  idag (  :D :D ) så då kan vi äntligen börja inreda sadelkammaren! :) Jag är typ hyperglad över det, ikväll ska vi dock åka och hämta hö, och sen ska ju hästarna ridas  och stallet ska såklart göras, så jag får se lite hur mykcet jag hinner med och fixa idag!
 
Förresten, veckans planering: (Jivaro då :P)
M: Ut i skogen  
T: Rida lite dressyr och känna hur han är fööör...
O: Träning för SUSSIE!! :D
T: Hoppträning
F: Kolla igenom så att Sussiegrejerna fungerar även hemma! :)
L: Tävling i Insjön
S: powerwalk i skogen
 
Så det känns som jag vet ungefär vad jag ska syssla med den här veckan! Han vilar inte någonting, men på söndagen så är jag ute och går med honom (myyys) vilket jag tror är bättre för honom än att vila! 
Nu ska jag bara fundera när/hur/var jag ska rida Bellis så att det inte krockar med Jivaros schema eller skolan! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0