SOMMAR <3

Hej! :)
 
Allting är fixat och klart i stallet och nu ska jag bara njuta en studn av att det är helg! <3
 
Jag har tänkt att rida åtminstone Bellis idag, förmodligen blir det en check på banan och se hur hon känns.
Jivaro ska förmodligen också ridas, men jag får se lite om det kommer en sak ivägen, men isåfall blir det en tur i skogen. Fokuset kommer isåfall läggas på att han ska ta ett jämnt stöd i båda tyglarna och hitta en låg avslappnad form, sen får han gärna länga ut shettisstegen lite grann! ;)
 
Underbart väder förresten, lagom varmt och skönt! Om det är såhär fint imorgon oxå så ska jag försöka schamponera Jivaro, det skulle han verkligen behöva! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0