pyssel innan tävling <33

NUUUU ska jag snart gå ut i stallet och fixa allting. Jivaro ska ridas idag, men det blir ganska lugnt med tanke på att det är tävling imorgon! :) Förmodligen så kollar jag lite att han är lika fin som han var på sussieträningen och igår och sen ska han få skritta en tur i skogen! MYYYS! <33 
 
fortsätter väl på samma sätt med lite hagbilder :P
 
I övrigt så ska jag nog ta hand lite om min stackars utrustning! ;) Efter lerbadet igår så tog det en bra stund att få Jivaro ren och sen någotsånär torr, så efter det så la jag inte någon jätte lång stund på att få sadel och träns samt benskydd rena! ;) Sen ska jag oxå  försöka tvätta Jivaros transporttäcke och transportskydd så att det blir lite rent i alla fall! :)
 
 
Senare kommer Hannah hit och sen tror jag oxå att hon sover här eftersom hon följer med imorgon! :D 
 
Update senare! :D :D :D 
 
// Maria

Kommentarer
Postat av: filippa

Hej! Du har väl fortfarande kvar lag platsen eller . Från Filippa i laget

2012-09-12 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0