"jag vill ha", eller snarare "jag behöver"

Sitter och kikar runt lite på olika hästaffärer, jag skulle verkligen behöva ett (egentligen fler) par nya ridbyxor. Och det är inte så där, "jag skulle vilja... " utan det är ett "jag måste ha ett par nya.... " hahah, i alla fall så kommer jag typ aldrig beställa några, för när det väl kommer till kritan så får jag jätte svårt och bestämma mig! ;)
 
 
Men om jag ändå är igång och ska beställa så skulle jag behöva en ny tävlingströja, ett par nya schabrak, och Jivaro skulle verkligen behöva en ny grimma! :D Det är lite slut med grejer på hästfronten som ni märker... a ja, vi får se, just nu är jag ändå typ helt pank så det känns ju inte så jätte bra! ;)
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0