Nu ska jag ta tag i det här igen, fast på riktigt den här gången

Ja, överkriften ger kanske en liten hint om att jag har bestämt mig för att ta tagi bloggningen på riktigt igen, tittade igenom lite gamla inlägg och jag måste faktiskt säga attt jag har tappat lite hur man lägger upp och formulerar ett bra inlägg, men med mycket träning ska nog det bli bra ska ni se ;)
 
Sjukligt vad annorlunda Stina såg ut hösten  -11
 
Idag efter skolan skyndade jag ner i stallet för där stod nämligen en kiropraktor/akupunktör/massör och väntade på att få komma igång och köra igenom Stina.
Stina stog verkligen och njöt och kiroprakorn sa även att Stina hade blivit mycket bättre sen sist och hade satt väldigt fina muskler- haha biffStina eller?? ;)
 
Just nu sitter jag och inväntar ett samtal från min hovslare som skulle komma och kolla på Stinos tass, jag hoppas vekligen att det fixar sig snabbt för jag orkar inte med att hon är sjuk, för nu vill jag bara komma in i vardan :)
 
Det kommer nog ett inlägg lite senare så håll utkik! :D
 
// Hannah
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0