Neejjj

OKej, nu är jag riktigt irriterad.... :/ Jag skulle ju, som jag kanske har sagt, vara med i ponnylaget nu i höst. Men nu visar det sig att den andra omgången krockar med Polen-Tyskland resan som hela klassen ska åka på.... Det betyder att jag kommer missa den tävlingen. Jag har inte pratat med mamma än, men jag vet inte vad resten av laget tycker om jag ska vara borta den gången och sen vara med dom andra två gångerna. eller om jag inte ska vara med alls, om det är bättre att dom har en annan ryttare som kan vara med alla tre gångerna. suck, nej jag vet faktiskt inte alls just nu... :l
 
 
Jag sätter musik i öronen och går ut i stallet för att fixa, jag vet inte riktigt vart mamma är, men jag måste prata med henne så fort som möjligt!
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0