MITT LIV

Man läser inlägg här och var om att alla mår så sjukt bra! Vet ni vad? Jag är 15 och går och lägger mig vid halv 10 efter att ha åkt direkt hem efter skolan och skött om min SJUKA ponny, som efter ett år av vila nu har skadat sig, IGEN. Morgonen därefter ringer klockan vid 05.15 eftersom jag måste vara nere i stallet vid kl 05.30 för att ta hand om ponnyn och släppa ut resten utav hästarna. Allting rullar på så HIMLA bra med Stina, hon är på så gott humör att hon rastar sig själv i boxen! :D 
 
Mitt sommarlov gick åt till att jobba, den ända kompisen jag träffade var Maria som lämnade mig forever alone dom 3 första veckorna av sommarlovet, men det gick bra, jag låg ju ändå sängliggandes med 39 graders feber. Pengarna jag tjänade läggs på finnmedel som ändå inte funkar, det ända som händer är att jag blir blek, men det gör ju ingen skillnad eftersom jag ändå har varit i Sverige hela sommaren och min hy skiftar i vitt. Meeen min vita hy lyses upp av alla finnar (som inte alls har försvunnit vilket dom ska göra enligt finnmedlet) så det är helt lugnt. 
 
På Onsdag har vi skolfoto och tror ni inte att jag har fått världens största finne mitt i fejjan? Jag kommer minnas det fotot i hela mitt liv!
 
Yeah, jag ÄLSKAR mitt liv just nu, har aldrig varit bättre! :D :D
 
(( Hela inlägget har skrivits med mycket skratt och ironi, men jag vill även poängtera att livet är inte perfekt, även i fall många bloggar skriver som att det är det bästa som finns, trots att deras liv ligger på botten för tilfället, Jag ÄLSKAR mitt liv trots att jag inte lever i en rosa bubbla med glitter där allting går perfekt,  och jag menar det!))
 
// Hannah

Kommentarer
Postat av: kornelia

Bra inlägg även om det låter lite trisst!..

2012-08-26 @ 21:57:46
URL: http://korneliias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0