Min vanliga tur.....

Hej! 
 
Förlåt för att jag inte har bloggar på ett tag nu men igår så tänkte jag att jagskulle njuta av den sista lovdagen och idag har det varit fullt uphajat jag vaknade typ...
 
Så i alla fall när jag kom hem från årets första skolag så tog jag en snabb måltid innan jag gick ner till stallet och fixade samtidigt som jag möttes av en medryttare på doc som skulle hoppa han på banan, så självklart gick jag med ut och tittade på den innan jag fortsatte att ta ut Stina på en sväng i skogen.
Väl ute var stina överspänd och jag flyttade henne mycket fram och tillbaka över grusvägen innan jag bestämde mig för att galoppera och detgjorde vi en stund och sen i sista backen så vet jag inte vad Stina gjorde men hennes framsko gled så att framkappan kom rätt in i hoven bara en liten bit ifrån strålen. 
 
Så då kan nitänkta er vad min kväll har gått åt till- att kontakta hovslagare och lite (mycket) annat fix.... Menjun står i alla fall stina med ett en decimeter tjockt "bandage" runt hoven, så aa :/
 
Nu ska jag snart slänga mig i sängen efter en mycketintensiv dag som jag till råga på allt har varit genomförkyld på.. Som sagt, min vanliga tur....
 
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0