Lite länge sen sist va?

Hejsan! :D
 
Jag vet inte hur det kunde bli så dålig uppdatering från minsida men jag lovar att bättra mig. I alla fall så som Maria skrev var jag i stockholm igår och delar av idag och brände upp nästan alla mina ihop känade pengar för i sommar. Lite halvtungt att vara utan pengar men desto roligare att jag har köpt mig lite nya saker! :)
 
Det som kom med hem var:
 
  • Lite grejor från en heldag på drottninggatan, ganska o intressanta saker egentligen men det helt sjukt hur mycket grymma butiker det kan finnas på EN gata :O
  • En ny hjälm (väldigt välbehövlig då den gamla är närmare 5-6 år.....) Och det vart en Back on Track hjälm istället för att följa strömmen (hade ioförsig planerat att följa strömmen...) med en chales owen hjälm
  • En ny ridväst eftersom den förra gich sönder TVÅ gånger.
  • Ett par stigbyglar

    Och sist men inte minst.....

  • Flugspray Wihoooo! Ultra Shied, är ju det enda som funkar så ;)


Och det kortfattar vad vi har gjort under våran tvådagars semester, haha ;)
Söt Stino som blundar xD
 
Imorgon börjar jag jobba klockan nio och jobbar till fyra och sen på kvällen drar vi iväg på träning! ska bli så hilma skojj! :D
 
Och om det går bra så ska jag absolut överväga att vara med på nån klass i Insjön den 1 september, det skulle vara så grymt kul! Haha, nerå nu ska vi inte dra några förhastade slutsatser här utan vi får se hur det går imorgon  och jag kommer väl tagga sönder lite inför vår första hoppträning på ett halvår....
 
Jaja nu ska jag försöka göra ett slut på det här inlägget, och jag gissar på att det märks att det är lite ovant att skriva för jag kände att det inte blev nån riktig röd tråd, men det blir nog bättre med tiden ;)
 
 
Hörs! 
// Hannah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0