liiiite stressad

Hej! Sitter och pratar i telefon med Hannah, ehheheh, när vi snackar så pratar vi i 110 och kan babbla på i princip hur länge som  helst. Okej, nu la vi på! ;) Nu sticker jag ut i stallet! Eftersom jag så smart bestämde imorse att jag skulle städa stallet istället för att mocka och fixa mat så har jag nu allt det kvar! DEssutom så ska jag rida Jivaro! Egentligen så skulle Bellis oxå behövas ridas, men vid det laget så kommer jag typ somna i Jivaros kvällshö, så jag kan nog lika gärna ställa in dom planerna redan nu! ;)
 
Meeeen åååh, blir sjukt irriterad på arkivet, det funkar lixom fortfarande inte, och jag tänker inte ladda in några nya bilder för jag har typ inga bilder på den här datorn.... :/
 
A, ja ha en trevlig lördagskväll i alla fall! Jag slänger in en update lite senare också, men nu ska jag snabba på lite!
 
 
// Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0