känns skumt att jag inte har hoppträning idag...

Hejsvejs! :D 
 
Jag kom hem från skolan för ett bra tag sen och jag har nu hunit att äta och sätta igågn en maskin med hästtäcken! Som sagt så har jag tänkt att för en gång skull ha lite bra ordning i sadelkammaren! ;) Eftersom tvättmaskinen bara rymmer några täcken så kommer det ta en evighet innan alla täcken är rena.... ;)
Jag har faktiskt funderat på att sälja lite täcken för en billig peng, det känns onödigt att slänga dom eftersom dom alla är i bruksskick. Jag kanske  får ett ryck senare i eftermiddag och fotar och lägger ut på HästNet! :D
I alla fall så ska flera täcken bort, jag fick med en hel hög av täcken när vi köpte Bellis så nu har jag onödigt många!
 
 
kanske inte hör till saken menmen
 
Idag ska båda hästarna få sig ett ridpass! Först ska jag dock fixa i stallet och kanske måla facken! Kameran följer med, så i vilket fall så får ni lite bilder i kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0