Jah! Första inlägget idag!

Hej, vet ni en sak?
Det är sjukligt svårt att skriva hur man vill att en betoning ska ligga? förstår ni hur jag menar? Eller vilket om man skriver till exempel aja, så kan ju den läsas på olika sätt och man vet aldrig hur den som läser uppfattar det, men i alla fall, till det jag egentligen tänkte skriva om; Min dag.
 
Random bild, haha, så här kan man ju också göra, kanske ska föreslå det för bossen ;) (Ironi på HÖG nivå)
 

Ja, idag jobbade jag mellan 9-14 och efter det passade jag på att göra i ordning för efterrätten till dagens middag, efter det gick jag ner till stallet och mockade och tog in hästarna, blir nog ingen ridning idag om jag inte rider ikväll vill säga, men det får vi se hur det blir med...
 
Tills dess ska jag  Mysa ner mig i min säng och titta på nån film, och ja, ugefär där tog mitt inlägg slut
så hejsvejs!
 
 
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0