Ja, jag updaterar verkligen mycket nu! (Ironi)

Hejs svejs kära vänner!
 
Nu var det ganska precics ett dygn sen va? Inte bra, inte bra. men till mitt förvar så ska jag säga att jag hade en misnt sagt hektisk dag igår.
Jag började min dag med att gå upp vit typ halv åtta för att duscha och göra mig i ordning för vid 9 skulle jag börja jobba, jag hade riktigt tur igår så jag kunde gå lite tidagre, för att den komma hem en kvart innan jag skulle vara nere i stallet, så under den tiden tjoppade jag i mig lite mat och byte om. Väl nere i stalle t så åkte jag och Mariann (Stallägaren till stallet där jag står med Stina och hon har även bivit som min "ponnymamma" eftersom ingen utav mina föräldrar har hålt på med hästar tidigare) iaf så åkte vi och byggde bana till fälttävlan och var hemma rint kvart över sju halv åtta och då var det bara och rida och fixa i stallet, haha så ni kanske försår... ;)
 
Bilden är här´endast för att inlägget ska bli lite roligare och har egentligen ingen betydelse...;)
 
Nu ska jag äte lite frulle för att sen åka iväg och hämtalite spån:)
 
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0