Intressant inlägg, såklart! :D

Hej på er! 
 
Jag började som sagt jobba vid kl 9, och innan det så fixade jag i stallet! Jag jobbade ungefär till kl 14 och sen gick jag halva vägen hem till Hannah, det är verkligen hur långt som helst och uppförsbacke hela vägen... ungefär. Sen gick vi någon kilometer med deras hund in emot leksand och sen kom Hannahs föräldrar och hämtade upp oss och skjussade oss resten av vägen in till ridklubben. Resten av eftermiddagen har vi spenderat på klubben där vi kollade på en massa terrängritter! :D 
 
Men nu ska jag ut i stallet och rida (heheh, förvånade??).Idag ska jag försöka rida båda hästarna! Igår var jag ju faktiskt ute och red ganska sent och det var bara kul, så vi får se lite hur det känns idag!  
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0