hemmmmma

Hej på er! :D
 
Nu har jag varit hemma en stund, tagit något att äta och kollat runt lite på internet! . 
Det var första skoldagen för mig och dom felsta andra idag! Våran klass fick ägna i princip hela dagen åt att kolla på en film som utspelade sig under 2:a världskriget i Tyskland. Vi ska ju, som jag nog har nämnt tidigare, åka till Polen-Tyskland med skolan så lärarna vill att vi ska börja läsa böcker och se filmer om det som har hänt så vi är beredda på det vi kommer få se! 
 
I alla fall, snart tänkte jag gå ut och fixa lite i stallet. Det är lite stökigt just nu eftersom pappa höller på med sadelkammaren, så jag tänkte göra någonting åt det! Dessutom tänkte jag passa på att smörja hästarnas träns och andra lädergrejor. Sen senare ska jag rida Jivaro,idag blir det intervallträning med honom i skogen! :D :D
 
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0