HEEJ

Hejsan! Jag orkar inte skriva värsta långa inlägget nu, så jag skulle bara säga att träningen gick topppen! Skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur det gick, vad jag behöver träna på, vilka slutsatser som drogs osv. osv. Meen, som tur är så kommer jag ju ihåg allting själv (tills imorgon då har jag glömt rubbet :O) 
Jivaro fick på sig lindor och liniment samt ett täcke så nu står han ute och mumsar på sin kvällsmat! <3
 
förreaten så klickade faktiskt mamma några bilder (!!) men jag har inte hunnit kolla igenom dom än, så dom kanske kommer upp imoorn eller så. Eller ja, det beror förresten på hur dom ser ut :P
 
Nu ska jag ta någonting att äta, huuur hungrig som helst! ;)
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0