hästblogg=hästsnack

Hej! :D Sitter och kikar runt på lite olika bloggar, ska snart dra mig ut emot stallet och fixa, ridningen sparar jag till ikväll! Jobbar idag (heheh förvånade? ;)), börjar vid kl 13 och sen jobbar jag till stängning, får se lite när det blir ! :) Sen ska hästarna ridas, det blir en tur i skogen med Bellis och Jivaro får gå ett pass på banan! :)
Hahah, första bilden på läänge, världens bästa kvalité och så, jag veeet! :) Nejrå, jag ska tvinga (hehe lät lite väl brutalt där asså) Hannah att skicka lite bilder, men jag tror att hon åkte till Stockholm igår, så det kan nog ta ett tag! ;)
 
 
Imorgon är jag LEEDIIG=sköönt, ska rida Bellis innan jag drar iväg på träning med Jivaro! Sjukt kul ska det bli! :) Förresten så ska jag förmodligen vara med i div 2 med Jivaro i höst, det startar i Insjön den första september, om jag inte minns fel! :D
 
// Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0