Gårdagens Träning, fast i bildbomb....

Hejsan!
 
Tänkte skriva ett inlägg om gårdagens träning, men jag insåg ganska snabbt att jag gör som igår och kör på bilder och lite text så kanske det  blir eknlare ovh roligare att läsa :)
 
Vi började hoppa en linje men låga hinder där vi skulle få in ett visst antal galoppsprång och hästarna skulle
vänta på att hindert skulle komma till dom, och inte att dom skulle springa till hindren.
 
 
 
Haha, titta bakben! ;) Lilla Stina är lite rädd om Sina tassar tror jag minsan ;)
 
 
 
 
 
 
Och sen kom en avramling mitt i en bana där Stina var Huuuuur fin som helst, haha va kul att det lyckades bli några foton på det, för jag kan säga att jag verkligen inte trodde att stina skulle stanna där, men det gjorde hon och jag föll av över huvudet på henne..... ;)
En smula förvånad Hannah som hoppar upp på Stina igen....
 
Övriga foton från träningen.... 
Bakbensteknink......
 
Skriver senare! :)
 
// Hannah
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0