Förenat inlägg men aa....

Asså nu måste jag skärpa mig! Tacka vet jag Maria som uppdaterar, det är bra det ;)
 
Sist, jag skrev... var det innan fälttävlan tro? Jag tror att jag ska försöka göra en sammanfattning av dom här dagarna...i mest bilder men också lite text... ;)
 
Vi sattt och tittade på fättävlan och man kan ju bara bli glad och taggad av det, speciellt när det går så bra fö  alla leksingar och det är en sån himla fin tärräng bana :)
 
Dagen efter så vart båda jag och Maria sugna på lite terräng så vi drog oss ut i regnvädret och byggde oss några terränghinder och jag fick ett foto med mig som är jättedåligt då det är ett mobilfoto, menmen, det är i alla fall ett foto på ett av våra "vackra" hinder ;)
 
Och här får ni lite bilder från dom senaste dagarna med Maria ;)
 
Haha, tur att Jivaro är normal i alla fall... ;) 
 
// Hannah
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0