En massa babbel om igåår ;)

Hej!  Nu är det äntligen heelg! Skolan idag, nej jag ska inte ens säga någonting! ;)
 
Heheh, lovade ju ett inlägg igår men så blev det ju inte riktigt! ;) Igår så var det typ världens chillaste dag, eller i alla fall för mig. Jag hade två lektioner innan det var utvecklingssamtal. Efter det så följde jag med mamma upp till Mora för att fixa pass. Alltinng gick bra (även om jag ser sämst ut på bilden ;)) Efter det så åt vi lite lunch (10000 x godare än skolmaten) och sen åkte mamma och jobbade några timmar medans jag gick runt och kollade i lite affärer helt forever alone! 
 
 
Sen åkte vi i alla fall hem eftersom jag hade hoppträning som började vid 18. Et blev lite stressigt innan vi kom iväg men det funkade, riktigt så dålgt om tiden kommer det inte vara när jag kommer direkt från skolan eftersom jag kommer ungefär en timme tidigare! Hoppträningen gick i alla fall bra, underlaget var väl däremot lite... lerigt.. 
 
När vi väl kom hem så såg både jag och Jivaro ut som levande lerklumpar. Därför tog det en bra stund i stallet att göra rent både han och all utrustning! ;) Lera överallt, promise! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0