Den 13 Augusti kl 20:05

Hejsveejs! Jag vet inte om jag glömde skriva att jag inte jobbade idag. Egentligen så skulle jag ha börjat vid kl 2 , men en stund innan så ringde dom ifrån jobbet och sa att det var så lite folk så det behövdes inge personal. Så det var därför jag vart hemma idga och var lite med Hannah och så! ;)
 
Nu ska jag ut i stallet, jag fixade ju imorse så det är bara ridningen kvar. Jag börjar med Bellis idag och tränar lite samma sak som med Jivaro i förrgår, alltså att kunna reglera galoppsprången! Jivaro ska inte ridas så jätte hårt idag i och med att han tog ut sig ganska ordentligt igår. Det blir förmodligen lite lösgörande på banan! :)
 
Update senare?yess
Förresten så kommer designen förnyas här på bloggen inom kort, det blir nog nu i dagarna eller så! :)
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0