Dagens ridpass

Hejsan! Ska snart parkera mig i soffan och kolla på någon bra film, men först slänger jag in ett snabbt inlägg om dagens ridpass! Som jag skrev så hade jag tänkt att rida båda idag, men efter att jag hade ridit och fixat i ordning JIvaro så var kl halv 10, så jag ställde faktiskt in ridningen med Bellis. Känns lite tråkigt, men samtidigt så måste jag faktiskt chilla lite nu innan skolan börjar, annars kommer jag aldrig orka den långa och mörka hösten. (positiv?right)
. Haaha, ni får en bild på en blomma för att.... ne förresten det var inget
 
Menmen, Jivaro red jag i alla fall, och det blev ett riktigt ordentligt pass med honom. Vi körde intervallträning för konditionens skull och eftersom jag kortade stiglädrena några hål och stod upp i stigbyglarna större delen utav ridpasset så blev det också ordentligt jobbigt åt mina benmuskler. Jivaro var i alla fall så fin! Jag ska inte gå in på en lång utläggning på vad han gjorde bra och blablabla ,för det orkar  jag inte. Men, enkelt sagt. Idag var han bäst och jag älskar honom oändligt mycket, världens finaste ponny! <33
 
Nu ska jag ta det lugnt, kanske slänger in ett inlägg lite senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0