DAGENS RIDPASS BELLIS

Idag bestämde jag mig för att rida ut med Belllis. Hon har varit lite seg dom senaste dagarna, eller snarare varit lite dåligt igång med bakbenen så det kändes som att det skulle vara bra och kul för henne att få komma ut och busa llite i skogen. Men sen när vi hade kommit upp en bit i skogen så såg jag några rådjur på vägen, Bellis hann aldrig se dom för jag vände ganska snabbt och red på banan istället! ;) 
 
Fokuset idag låg på att hon verkligen skulle jobba med bakbenen. Det gick bra och hon kändes fin! Dock ville hon överböja sig lite lätt i höger varv, så där fick jag vara med så att jag inte omedvetet lät henne göra det! I vänster varv så var det tvärtom, för där ville hon ha stöd på ytter och hon försökte undvika att ställa sig runt innerskänkel.
 
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0