dagens planer :)

Hej&Godmorgon! :)
 
Idag har jag en passa "hemma-planer". Båda hästarna ska såklart ridas och stallet ska fixas. Utöver det så har jag tänkt att städa mitt rum (heehhe, det känns som att det skulle behövas... ) och måla facken i sadelkammaren.
 
Tråkigt nog kom inte beställningen ifrån Hööks igår, så nu får vi vänta tills helgen är över innan det förhoppningsvis kommer! ;) Det är nog ungefär det jag kommer att hinna med idag, om ens det. Jag är ju segheten själv så jag får väl helt enkelt se! ;)
 
Gullungen får stå för det här inläggets bild! <3
 
Ha en riktigt bra lördag! Uppdateringen ska förhoppnigsvis fungera lite bättre nu i helgen än vad den har gjort dom senaste dagarna! :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0