bråttom

Godmorgon! Ridpasset igår gick bra, det var ganska mörkt ute så det blev bara skritt och trav! ;) Jivaro kändes fin förutom att han var lite dryg i vänster varv och ville falla utåt samtidigt som han sköt över mig på sin innersida. Vi jobbade på med det i skritt ganska länge. Det kändes onödigt att trava mer än nödvändigt när det gick bättre i skritten med tanke på mörkret!
 
 
Idag  är det hoppträning, KUL! :D Men först ska jag till Buffils och jobba från 9-14, 15, 16. heheh, jag vet faktiskt inte riktigt när jag slutar. Meeen, till den stora saken, jag ska cykla till jobbet (OMG :O) Jag har typ historiens sämsta kondition så jag kommer typ aldrig komma upp för berget... ;)
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0