bara 4 dagar kvar till helg nurå ;)

Hej!
 
För ungefär en timme sen kom jag hem från veckans första skoldag, måndag. Ibland så är måndag den jobbigase dagen och ibland kan jag känna att; nu börjar en ny vecka med nya möjligheter, Jag tror nog att det här måndagen är något mellanting det känns både skönt och jobbigt ;)
(fotona är tagna idag för er som undrar....)
Och vädret kan man ju inte klaga på även om det var fruktansvärt kallt imorse! 
 
Och Sist men inte minst så har vi denhär godingen som gör det fantastiskt att komma hem varje dag, Fråganär vad som skulle hända utan honom, det är nog en fråga jag helst inte vill ha svar på...
 
Om en liten stund sticker jag ner till stallet och ut på en promenad med Stina, hah, det kan nog vara nyttigt för oss båda...usch i bland får jag nästan dåligt samvete för att jag tränar så lite och äter så mycket skit, det skulle nog behövas bli lite ändring på det tror jag allt.
 
Fler inläggkommer senare så, Stay Tuned!
 
// Hannah
 
// 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0