Åsa träning - Hannah (jag) och Stina

Hejsan!
 
Nu har jag kommit hem och tagit det lungt en stund efter dagen hoppträning. Hoppträningen gick fantastiskt bra och vi hopppade alla hinder utan ett enda stopp! Jag är huuuuur nöjd som helst :D
 
Eftersom Maria inte orkade göra visade nån skiss på banan får väl jag göra det - och så här såg den ut på ett ungefär. Ja, om ni tittar lite längre ner på Marias inlägg om träningen så förstår ni nog att linje 1 och 3 var en fem och en halva, linje 2 var 3 studs med 3 (fyra för Maria skulle jag tro) galoppsprång till en oxer. Linje nr fyra var en trekombination med 3 + 2 galoppsprång.
Därimot så Red jag med storhästar ochdärför fick jag rida på lite längre galoppsprång men åsa sa att det motsvarade ungefär vad det var för avstång för d-ponny på tävling, så det var ju ganska lungt endå och Stina har ju inte precis problem att länga ;)
Stino och jag på midsommar (hehe kamera batteriet tog precis slut när vi skulle sätta igång kameran för att fota och filma dagens träning, så därför så vart det inga blide de här gången ;))
 
Stina skötte sig exemplariskt på den här träningen och hon tvekade inte en sekund, så det känns skönt att vi inte är tillbaka på ruta ett för att hon inte har hoppat på 8 månader (Ja det är ju faktiskt mer än ett halvår som jag skrev tidigare), så nu hoppas vi att vi får lite medvind i fortsättningen sp kanske vi till och med hinner tävla nång gång tilsammans i år:)
 
Ha det gött hörrni!
 
// Hannah
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0