22.35

Nu har båda hästarna fått varsin tur i skogen, Anna erbjöd sig att rida Jivaro eftersom det blev ganska sent, vilket jag sååklart tackade ja till! Hästarna var pigga och glada, jag tror att dom tyckte det var kul att vara ute tillsammans! :D Sen gick vi in och fixade lite sallad med massa godsaker (vanlig sallad=bläää, vår sallad=mums) och nu sitter vi och tittar på film! :D Världens bästa syster har jag! :)
 
hahah, kände att bilden hade mycket med inlägget och göra! ;) 
 
Imorgon kan jag sova hur länge som helst, inga hästar som ska ridas innan jobbet! Dock har jag lite annat som jag har tänkt att fixa, men det är å andra sidan inget måste, vilket är väldigt skönt! :D
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0