16:18, måndag...

Heej!
Efter en lång och skön helg så är nu skolan igång på riktigt, dvs. med alla vanliga lektioner. Känns ändå helt okej, jag känner mig alltid så ordentlig i början av skolåret, sen brukar ju det försvinna efter någon vecka eller så och allting återgår till det normala! ;)
 
Solen skiner för fullt och det är faktiskt riktigt mysigt väder om man bortser från kylan! Perfekt väder att rida ut i och ja eftersom det är vad som står på schemat så kommer nog det här bli toppen! :) 
 
Sötisarna i vintras. KUL att jag typ bara har vinterbilder! :P
 
Nu ska jag ta någonting och äta och sen gå ut i stallet. Det här blev ju ett typiskt sånt här "precis kommit hem från skolan" inlägg. Hehhe, det kommer nog att bli en hel del sånna här inlägg nu när skoooolan är igång! :P 
Kameran följer med ut, så förhoppningsvis kommer det upp lite bilder here ikvääll! :D 
 
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0