15.41

Hej!
 
Usch, fy, blä känns det om jag tänker på skolan just nu. Idag gick skolan långsammare än någonsin och allting kändes helt ärligt bara BLÄÄÄÄ. Menmen, jag antar att sommarlovet fortfarande sitter i och fömodligen (förhoppningsvis) blir väl skolan som vanligt om ett tag! Annars... :O
Idag har vi i alla fall läst och pratat i princip hur mycket som helst om andra världskriget. Sen gick några timmar till att  skriva matteprov(lärarna vara noga med att säga att det INTE var ett PROV, utan en DIAGNOS, big difference... ) men ändå, vilken skola kommer på att vi ska ha proov ANDRA dagen i skolan!? ;)
 
 
Eftersom det inte blev någon konditionsträning idag så blir det idag istället! Idag ska jag ut i stallet lite tidigare så att jag kan ta det lite mer lugnt när jag väl är där ute! :P Så nu sk ajag bara byta om til ridkläder innan jag ska börja dra mig ut i stallet! :D
 
// Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0