13:52

Hejsan! 
 
Idag har det både varit lugnt och stressigt, det började med att jag tog ut hästarna och Stina fick vara inne som vanligt, stackarn det syns hur upprörd hon bli av att stå inne själv när hon inte har fått röra på sig ordentligt på flera dagar.. :(
 
Jag gick hem var hemma och chilla ett tag (sorry skulle gjort ett inlägg då..) och titta på film en stund, snart nog efter det började det åska. sprang och tog in hästarna och nu ska jag ta ut dom, hah, vilket liv jag har ;)
 
Cool bild, eller hur?? :)
 
Nu sticker jag ner till stallet och lgipsar om hoven medans dom anrdra är inne så får dom väl gå ut i hagen sen :)
 
Hörs! 
 
// Hannah 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0