tbx

Hejsan! :D
Hehe....jag behöver inte egentligen nämna något om min uppdatering va? ;) Ni ska vara glada att ni har Maria som skriver lite inlägg dåochdå ialla fall :)
Igår var jag (som de flesta kanske redan vet) med Maria på hopptävling i Falun, och jag blir så sjukt avundsjuk på alla som får tävla, man bli ju så sugen!

Men jag fick ialla fall hem och rida en skogstokig stina, och jag hade tänkt att klättra eftersom hon svarar riktigt bra på det, men väl uppe på berget så vände jag gaska direkt då det stod en ganska stor älg 10 m bort från mig, jag fattar int hur jag kan ha missat den innan vi kom upp?!:D

Idag har jag inte ridit än men ska ner till stallet om en lite stund, får vi se var vi hittar på idag då :)
på tisdag kväll tror jag ialla fall att det kommer en barbackagjord som jag ska få rida i, gissa om det ska bli skönt att rida med stigbyglar när man har ridit barbacka i typ 3 månader, det ni! ;)

// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0