Tar det lugnt = Sövande

Hejsan!

Ligger i sängen och lyssnar på lite avslappnande musik, gissa om det är sövande? Okej haha, med tanke på överskriften så är det nog inte så svårt att räkna ut vad svaret på den frågan är ;)
Ser det inte otroligt inbjudande att lägga sig att sova där?? ;)

Haha, med tanke på mig flummiga inlägg om att jag är trött så lär jag väl gå och lägga mig snart ellerhur?? Och det ska jag också, och imorgon ska jag följa med Maria till vansbro där hon ska tävla. Det är så roligt att komma ut och se lite tävlingar och framförallt se Maria och Jivaro in action! :D
Dock blir jag lite deppad då jag själv gärna hade varit med om Stina inte hade haft sin skada....
Stinas hängläpp över att hon inte får tävla

// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0