Om ridningen idag:

Ja, vasd ska jag säga? haha, det var väl inte sådär jätte serriöst ridpass, eller till en början var det det, men sen vart jag sur på att hon inte vågade gå i närheten av en sockerbit, så då satte jag fyta sockerbitar vid sidan av varandra och sen sprang jag och hoppade över dom själv och sen fick Stina hoppa över dom efter mig och på så sät skulle hon sluta vara rädd bör dom.
Haha, liiite fail sätt att få en hästa att slua vara rädd för sockerbitar, men det fungerade faktist och det sista jag gjorde var att föra en sockerbit vid sidan av henne utan att hon skulle på panik och kasta sig och det gick bra! hon stod helt blickstilla :D
söt pålle, som fötsår mina övnigar, det gör matte glaaad! :P <3

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0