Min dag

Okej, ingen ridning idag, tyvärr.
Bellis hade fått på sig nya fräscha skor idag, men Jivaro hade inte alls velat bli fångad i hagen så han hade fortfarande ingen sko på en utav sina framhovar. Därför blev ridningen inställd och istället så åkte vi iväg till vår hovslagares stall så att hon kunde fixa hovarna på honom där.
Det gick bra, men det tog såklart en stund, så det är först nu som jag är inne, hästarna har fått kvällsmat och kaninerna likaså.
Nu är det ända som ska fixas min svenskaberättelse, den är klar men jag ska läsa igenom den och ändra lite grejer innan jag skickar in den! :)
Känns iaf bra att han har nyfixade hovar inför veckans träningar och tävlingen på Lördag! :D
Nu ska jag sätta igång med svenskan så att jag nån gång får gå och lägga mig! ;)
// Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0