Lycklig :D:D

Heeeeej! :D
Idag har jag hoppat med Stina för första gången sen skadan och det gick hur bra som helst! :D
Jag ska inte ens försöka ge mig på och förklara hur hindren var upsatta så ni får en lite skiss, så förstår ni nog bättre när jag förklarar vad jag gjorde ;)

Haha Fiiiin skiss ;)

I alla fall, studsen låg på 50-60 och det var det jag höll på med mest eftersom det står gymnastikhoppning på mitt träningsprogram som jag fick av veterinären. Stina tyckte att det var väldigt jobbigt men hon tyckte nog att det var väldigt roligt också, öronen var spettsade hela passet och hon stoppade inte en enda gång! :D

Sen hoppade jag en oxer och ett "sockerbitshinder" också för att inte bara hoppa studs. Och då tränade jag på att komma in på rätt avstånd och sånt och allt kändes huuuuuur bra som helst! :)
Avstånden stämde inte helt alltid men Stina tvekade inte en sekund utan hoppade gladerligen över hindren! :P
I slutet blev jag lite sugen att hoppa lite högre än 50 cm (men självklart inga stora höjder eftersom det var första gången på ett tag), så då höjde jag typ till 80-90 elr nåt, och allt flöt som vatten i en fors, och dessutom var känslan toppen, och det är det och att det är roligt för både häst och ryttare som jag tycker är viktigast, och dom kriterierna uppfyllde ju vi ;)
Nä nu ska jag gör i ordning mig för sängen, för imorgon är det skola, usch jag fattar inte att helgerna alltid går så fort! :(
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0