Hemma igen! :)

Nu är jag hemma igen (jag kom hem för 40 minuter sen, men ändå) och hästarna står nöjt och käkar på sitt hö, det är ändå ganska mysigt att ha morgonutsläpp med hästarna även om det kan vara tungt att kliva upp ur sängen på morgonen när väckar klockan ringer och man bara vill kasta den i väggen :)
Sööt Stino efter gårdagens ridpass <3

Ja och sen lovade jag ju att skrivaom min debut med barbackagjorden! så här kommer det:
Igår fick jag följa med Mariann och Ellis ut på en ridtur och jag med barbackagjorde då förståss. Vi red ut den så kallade moravändan (en runda som är runt en mil) och vi började med att gå förbi en hel massa kossor och stina gick förbi utan att blinka, skönt med en sån duktigt ponny då en av storhästarna vart lite rädd. Sen rtavade vi och galopperade en hel del och stina var huuur fin som helst, hon tittade lite på skaer som låg vid sidan av vägen i bland men gick ändå förbi utan att tveka, och sen var hon väl ganska pigg också, men det är bara roligt enligt mig! :)
Barbackagjorden var jättebra, det ända minuset med den (vilket är med alla barbackagjordar) äer att man sitter ganska långt bak och att man lätt får "stolsits" men för övrigt fantastisk! :D
Ha en fin torsdag alesammans! :)

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0